Autohuur

goedkoop autohuur


Autohuur


- Wat moet ik meenemen wanneer ik de auto ophaal?
Wanneer u de auto ophaalt moet de hoofdbestuurder de reserveringscoupon, het rijbewijs en een credit card (verplicht!) op zijn/haar naam kunnen tonen. Wij raden u aan om nog een andere vorm van identificatie mee te nemen - bijv. een paspoort.

- Wat is er in de prijs inbegrepen?
Prijzen zijn kilometervrij, collision damage waiver (zie beneden voor CDW), inclusief glas en spiegelglasschade evenals schade aan banden of wielen, WA verzekering, diefstal verzekering, lokale belastingen, luchthavenbelasting en borgsommen waar van toepassing. Wij bieden altijd een "No-Risk" verzekering voor onze klanten. Ons Schadekosten Restitutieplan product beschermt u tegen het betalen van het eigen risico. In geval van schade aan de auto of een ongeval, wordt het eigen risico terugbetaald (behalve de administratiekosten van de schadeafhandeling).

- Tweede bestuurder
Het reservering wordt altijd voor één (1) bestuurder gemaakt. U kunt ter plaats een tweede bestuurder regelen. De prijs kan varieren van 8 tot 12 euro per dag, afhankelijk van de Autohuurmaatschappij.


Overzicht van servicepakketten

Waarom moet u spannen? Onze autohuur wordt altijd voor u met All Risk én zonder eigen risico gehuurd, incl. Uitgebreide glas- en bandendekking!

All Risk met eigen risicoAll Risk zonder eigen risicoAll Risk zonder eigen risico: Uitgebreid met glas- en bandendekking
lokale belastingen inclusief inclusief inclusief
Restitutie van het eigen risico Niet inbegrepen inclusief inclusief
Restitutie bij glas- en bandenschade Niet inbegrepen Niet inbegrepen inclusief
All Risk en diefstalverzekering met eigen risico (1020 - 2520 EUR) inclusief inclusief inclusief
WA-verzekering (dekkingssom: 2,5 mln. EUR) inclusief inclusief inclusief
Onbegrensde kilometers inclusief inclusief inclusief



ALGEMENE VOORWAARDEN

Uw autohuur bestaat uit:
* Onbeperkt aantal km ALLE auto groepen
* Verzekering (CDW-verzekering-diefstal protectie-aansprakelijkheid derden)
* Lokale belastingen
* Luchthaven toeslag
* Wegen toeslag

Andere lokaal te betalen toeslagen:
* Buiten kantooruren kosten
* One Way toeslag (waar van toepassing)
* Extra's verzocht ten tijde van de reservering of die u plaatselijk koopt
* Kosten voor Aflevering en Ophalen
* Boetes, Tolwegen & parkeerkosten
* Aanvullende Verzekering voor letsel aan bestuurder &/of inzittenden.
* Administratie kosten in geval van boetes of een ongeluk
* Haven tax

Gelieve er op te letten dat kosten gemaakt bij de locatie voor deze en andere items onderhevig zijn aan verkoopstaxen en lokale taxen. De prijzen voor supplementen worden gecontroleerd door het lokale verhuurbedrijf en kunnen veranderen.

Leeftijd bestuurder
De minimale leeftijd van de bestuurder is 18.
Maximum leeftijd afhankelijk van de autoverhuurdberijf +/- 80.
Voor de autogroepen EBMR EDMR EXMR de minimum leeftijd is 18.
Voor de autogroepen CDMR CWMR IXAR IDMR IWMR IVMR FVMR SVMR de minimum leeftijd is 21.
Jonge bestuurders tussen 18 en 24 inclusief betalen 15 EUR + Tax per dag tot een maximum van 225 EUR + Tax per huur
De minimale periode dat betuurders in bezit moeten zijn van een rijbewijs is 1 jaar.

Brandstof beleid
De auto is voorzien van een volle tank benzine en moet ook weer vol terug gebracht worden anders betaald u extra kosten voor het hervullen.

Internationaal reizen
Als u tijdens de huurperiode met uw auto de grens van het originele huurland wilt overschrijden en/of naar andere eilanden binnen hetzelfde land wilt gaan, stel ons klantenserviceteam dan minstens 7 dagen voor de aanvang van de huur op de hoogte, aangezien er restricties kunnen zijn voor bepaalde landen en wij het plaatselijke verhuurbedrijf hiervan op de hoogte moeten brengen. In sommige gevallen is het noodzakelijk om aanvullende verzekering te kopen en ons klantenservice zal u hierover adviseren. Internationale one-way's zijn niet mogelijk als deze in het Verenigd Koninkrijk beginnen.

Let a.u.b. op
Let er a.u.b. op dat speciale benodigheden zoals kinderzitjes, sneeuwkettingen etc. op aanvraag zijn & lokaal betaald moeten worden. Car del Mar geeft uw speciale verzoeken graag door aan de huurlocatie voor uw aankomst, maar kan helaas niets garanderen.

Contact nummer in noodgevallen
Mochten problemen zich voordoen gedurende uw huur, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op ons gratis telefoon nummer voor noodgevallen 0900 22 444 55 (of vanuit Buitenland +49 (0)40 180 48 36-301) van Mandaag - tot Vrijdag 08:30 - 16:30 uur (0,15 cents per minuut). Dit nummer is altijd bereikbaar gedurende onze openingsuren (aangegeven op de coupon). Spreek een boodschap in buiten kantooruren en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Wanneer u de auto ophaalt moeten de hoofdbestuurder en eventuele extra bestuurders een rijbewijs in hun naam kunnen overleggen. Als de bestuurder minder dan 2 jaar in het bezit is van een rijbewijs of ernstige overtredingen is begaan, laat ons team dit dan weten, er kunnen beperkingen zijn voor het huren van een auto. Let er a.u.b. op dat een internationaal rijbewijs het gewone rijbewijs niet vervangt. Indien u gebruikt maakt van een internationaal rijbewijs, dan bent u nog altijd verplicht het nationale rijbewijs van de hoofdbestuurder bij u te hebben om een auto te kunnen huren. Het autoverhuurbedrijf zal normaalgesproken aan het begin van de huur een waarborgsom eisen om het eigen risico en de benzine te dekken, hiervoor wordt vaak een bedrag vastgezet op de credit card in naam van de hoofdbestuurder. Deze waarborgsom wordt terugbetaald wanneer de auto aan het eind van de huurperiode zonder schade wordt ingeleverd. Contante waarborgsommen of bankkaarten worden zelden geaccepteerd, laat het onze klantenservice weten wanneer u van deze faciliteit gebruikt wilt maken. Check de auto voor schade wanneer u deze ophaalt en vermeldt eventuele problemen gelijk aan het verhuurbedrijf. Wij adviseren u om de auto samen met het verhuurbedrijf te controleren wanneer u deze terugbrengt zodat u het eens bent over eventuele schade.

Verzekeringsinformatie
Wanneer u een auto huurt, zal uw autohuur overeenkomst normaal een CDW-verzekering en diefstal verzekering omvatten. De CDW-verzekering beschermt u van het betalen van een schade die aan het voertuig tijdens de periode van huur wordt veroorzaakt. Diefstal verzekering verstrekt dekking voor de diefstal of de schade als gevolg van geprobeerde diefstal van het voertuig, zijn delen en toebehoren tot hun volledige waarde en om het even welk verlies die onze partner van de autohuur kan oplopen. Allebei zijn onderworpen aan bepaalde uitsluitingen. Uw aansprakelijkheid wordt opgeschort behoudens u een last betalt, die als een „overmaat“ wordt bedoeld die uw aansprakelijkheid tot de kosten van de overmaat beperkt. In sommige gevallen, zal een overmaat niet van toepassing zijn en u zult van dit worden geadviseerd als u boekt.
  • Uw huur is inclusief CDW-verzekering en diefstal protectie met een eigen risico tussen de €900 + t en €2.700 + tax .
  • Uw huur is inclusief CDW-verzekering met een eigen risico tussen de €900 + Tax en €1.500 + Tax .
  • Uw huurperiode bevat Diefstal Verzekering met een eigen risico tussen de €1.700 + tax en €2.700 + tax .
Bij het ophalen van uw huurauto, zult u gevraagd worden een waarborgsom achter te laten

De waarborgsom wordt meestal vastgelegd op uw credit card, maar in sommige gevallen accepteren autoverhuurbedrijven contant geld. Neem contact op met ons team als u de waarborgsom contant wilt achter laten, want dit moet voor ophaal door het autoverhuur bedrijf bevestigd worden. Als het voertuig gedurende de huur schade oploopt, dan kunt u belast worden tot het maximale bedrag van de waarborgsom. In het geval dat de huurder roekeloos of nalatig rijgedrag heeft vertoond of onder de invloed is van drugs of alcohol dan kunt u aansprakelijk gesteld worden voor alle kosten. Let er op dat net als met de meeste verzekeringen zijn er uitzonderingen op wat de verzekering dekt, dit heeft meetal betrekking op de voorruit, banden, de onderkant en het interieur van de auto, sleepkosten & reserve sleutels. Lees de voorwaarden goed door voor uitsluitingen wanneer u de auto huurt.

Schadekosten restitutieplan product - Uitbreiding met glas- en bandenschade (All-Inclusive plus pakket)

VesuvioTour vergoedt uw eigen risico met Uitbreiding met glas- en bandenschade (All-Inclusive Plus pakket) is afgesloten, voor zover dit niet in de volgende gevallen is uitgesloten:

  • In het geval de algemene huurvoorwaarden van de autoverhuurder niet worden nageleefd, in het bijzonder bij schade door het rijden op onverharde wegen,
  • In gevallen van inbreuk op verplichtingen conform artikel 27 van deze algemene voorwaarden,
  • In het geval waarin de huurder de schade met opzet veroorzaakt. Veroorzaakt de huurder de schade door grove onachtzaamheid, is hij aansprakelijk in verhouding tot de ernst van zijn onachtzaamheid,
  • Bij verlies of beschadiging van de autosleutels,
  • eerdere schade
  • Bij schade aan wielen/banden en (spiegel)glas in geval van een All Risk zonder eigen risico (All-Inclusive pakket)
  • Bij schade aan dak en onderstel
  • privévoorwerpen die uit de huurauto worden gestolen, bij een ongeval worden beschadigd of bij poging tot diefstal
  • Schade aan de koppeling
  • In alle gevallen waarbij de plaatselijke verzekering de hoofdschade niet regelt.
  • Het eigen risico bij een pakket met eigen risico, wordt niet vergoed.
  • Vervolgkosten zoals wegsleepkosten, uitvalkosten, service- en verwerkingskosten schadedossier, hotelovernachting, telefoonkosten enz. worden in het algemeen niet vergoed. Privé-objecten, die uit de huurauto worden gestolen, worden nooit vergoed.
Wat te doen in het geval van schade:

Indien u schade lijdt of als de huurauto is gestolen, dan heeft u de volgende verplichtingen:

  • De plaatselijke autoverhuurder direct te informeren,
  • De politie te informeren ter opstelling van een proces-verbaal,
  • Een proces-verbaal dient voorgelegd te worden in geval de algemene voorwaarden van de verhuurder dit bepalen en bij ongevallen/schadegevallen met lichamelijk letsel.
  • Het laten opstellen van een schaderapport door de lokale autoverhuurder bij de teruggave van de huurauto met handtekening van de lokale autoverhuurder.


Om het eigen risico in het geval van de servicepakketten uitbreiding met glas- en bandenschade (All-Inclusive Plus pakket), stuurt u a.u.b. de volgende documenten naar Klantendienst:

  • Het schaderapport ondertekend door de lokale autoverhuurder en uzelf,
  • Het proces-verbaal,
  • De kopie van het huurcontract,
  • Het betalingsbewijs, dat u de waarborg contant heeft betaald resp.


De klant dient de aanspraak op restitutie binnen een maand, na het schadgeval aan te geven. Na deze periode, heeft de klant alleen aanspraak op restitutie als aangetoond kan worden dat de klant tijdens deze periode verhinderd was. Om aanspraak te kunnen maken op de verzekeringsdekking in het geval van schade aan de huurauto, is de verzekerde persoon verplicht de schade onmiddellijk, dan wel uiterlijk de volgende dag, te melden bij de verzekering. De contactgegevens vindt u in de bijlage van uw verzekeringsdocumenten.